UPRIGHT, a resilience-based intervention to promote mental well-being in schools: Study rationale and methodology for a European randomized controlled trial

  1. Las Hayas, C.
  2. Izco-Basurko, I.
  3. Fullaondo, A.
  4. Gabrielli, S.
  5. Zwiefka, A.
  6. Hjemdal, O.
  7. Gudmundsdottir, D.G.
  8. Knoop, H.H.
  9. Olafsdottir, A.S.
  10. Donisi, V.
  11. Carbone, S.
  12. Rizzi, S.
  13. Mazur, I.
  14. Krolicka-Deregowska, A.
  15. Morote, R.
  16. Anyan, F.
  17. Ledertoug, M.M.
  18. Tange, N.
  19. Kaldalons, I.
  20. Jonsdottir, B.J.
  21. González-Pinto, A.
  22. Vergara, I.
  23. González, N.
  24. Mar Medina, J.
  25. De Manuel Keenoy, E.
  26. Mateo, M.
  27. Larrañaga, I.
  28. Zorrilla, I.
  29. Pérez Martínez, P.
  30. Maimone, R.
  31. Karlsdottir, S.
  32. Danielsdottir, S.
  33. Ingibergsdottir, A.
  34. Palsdottir, H.
  35. Arnfjord, U.B.
  36. Mostrar todos los/as autores/as +
Revista:
BMC Public Health

ISSN: 1471-2458

Año de publicación: 2019

Volumen: 19

Número: 1

Tipo: Artículo

DOI: 10.1186/S12889-019-7759-0 GOOGLE SCHOLAR lock_openAcceso abierto editor