Publicaciones en las que colabora con ITZIAR CHURRUCA ORTEGA (47)
2024
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FODMAP Content Like-by-like Comparison in Spanish Gluten-free and Gluten-containing Cereal-based Products
Plant Foods for Human Nutrition, Vol. 79, Núm. 2, pp. 545-550
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Knowledge Gaps in Gluten-Free Diet Awareness among Patients and Healthcare Professionals: A Call for Enhanced Nutritional Education
Nutrients, Vol. 16, Núm. 15
2023
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Producción de cervezas artesanas sin gluten: guía para su elaboración
GLUTEN 3S, (UPV/EHU)
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Uncovering the Concerns and Needs of Individuals with Celiac Disease: A Cross-Sectional Study
Nutrients, Vol. 15, Núm. 17
2022
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Gluten-Free Products: Do We Need to Update Our Knowledge?
Foods, Vol. 11, Núm. 23
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Implementation of Sustainability and Social Responsibility Competencies in the Degree of Human Nutrition and Dietetics
Shaping a Sustainable Future: Innovative Teaching Practices for Educating Responsible Leaders (Baden-Baden: Nomos, 2022), pp. 343-354
2020
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Effect of analytically measured fiber and resistant starch from gluten-free products on the diets of individuals with celiac disease
Nutrition, Vol. 70
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FODMAP urriko dieta eta haien erabilgarritasuna hesteko gaixotasunen maneiuan.
Ekaia: Euskal Herriko Unibertsitateko zientzi eta teknologi aldizkaria, Núm. 38, pp. 155-182
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Including aspects of sustainability in the degree in Human Nutrition and Dietetics: An evaluation based on student perceptions
Journal of Cleaner Production, Vol. 243
2019
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Gluten-free-rendered products contribute to imbalanced diets in children and adolescents with celiac disease
European Journal of Nutrition, Vol. 58, Núm. 2, pp. 775-783
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Improvement of a questionnaire to evaluate the achievementof the «sustainable development and social responsibility» cross curricular skill
Ikaskuntza-irakaskuntza akademikoaren eremu berriak arakatzen
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Micronutrient analysis of gluten-free products: Their low content is not involved in gluten-free diet imbalance in a cohort of celiac children and adolescent
Foods, Vol. 8, Núm. 8
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New software for gluten-free diet evaluation and nutritional education
Nutrients, Vol. 11, Núm. 10
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Zehargaituz: gure esperientzia “iraunkortasunaeta gizarte-erantzukizuna” zeharkako gaitasun bezala lantzenmetodologia aktibo eta kolaboratiboak erabiliz
Ikaskuntza-irakaskuntza akademikoaren eremu berriak arakatzen
2018
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Celiac male’s gluten-free diet profile: Comparison to that of the control population and celiac women
Nutrients, Vol. 10, Núm. 11
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Cross-curricular skills development in final-year dissertation by active and collaborative methodologies
Interactive Learning Environments, Vol. 26, Núm. 2, pp. 175-188
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Diseño y validación de cuestionarios para la evaluación de la competencia sobre desarrollo sostenible y responsabilidad social
Evaluación de la Calidad de la Investigación y de la Educación Superior: Libro de resúmenes XV FECIES
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Evaluación de la mejora del conocimiento y comportamiento en torno a la sostenibilidad de alumnado del Grado de Nutrición Humana y Dietética
Evaluación de la Calidad de la Investigación y de la Educación Superior: Libro de resúmenes XV FECIES
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Fomento de la cultura científica en escolares de primaria a través del aprendizaje basado en la indagación
Evaluación de la Calidad de la Investigación y de la Educación Superior: Libro de resúmenes XV FECIES
2017
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Análisis de resultados de intervención en educación primaria mediante una unidad didáctica sobre celiaquía
Evaluación de la Calidad de la Investigación y de la Educación Superior: libro de resúmenes XIV FECIES